Канада - країна №1. Що ще корисного у рейтингу U.S.News and World Report?
13 квітня ресурс U.S. News and World Report опублікував рейтинг «Найкращі країни».
За оцінками, Канада стала країною №1 у світі. Все тому, що тут:
- найвищий рівень життя
- є суспільні інтереси, що об’єднують людей;
- перспективний ринок праці;
- держава піклується про права людини і заохочує соціальну рівність
- відсутня корупція і є повага до прав власності
Японія та Німеччина – місця 2 і 3 відповідно, а Швейцарія «сповзла» на 4 місце (в минулому році це №1). Австралія на 5-му місці.
Так що якщо Ви замислюєтеся, на який ринок масштабуватися і під яку аудиторію локалізувати сайт, придивіться до цього звіту.
Тут Ви побачите, які країни мають сприятливий інвестиційний клімат і які настрої переважають в суспільстві, що впливає на рішення покупців. Новини та акції для одного регіону, можуть бути зовсім не актуальними для іншого. Це важлива інформація, якщо Ви на етапі дослідження ринку і цільової аудиторії для свого продукту.
Цікаво,що:
- Америка, яка вважається перспективним ринком для просування в 2021 році, в цьому рейтингу лише на 6-му місці (середній щомісячний дохід тут складає $ 3320).
- Ще одна країна з перспективним ринком для локалізації – Китай (1 млрлд. користувачів інтернету, найбільше в світі кількість смартфонів). У рейтингу U.S. News and World Report Китай на 17-му місці.
- У підрейтингу «5 найбільш далекоглядних країн» Азіатські країни домінують і вважаються найбільш перспективними і готовими до майбутнього. Цей рейтинг створено на основі оцінки того, які уряди найкраще прогнозують майбутнє і створюють умови, де громадяни можуть швидко адаптуватися до змін.
Ми перевели для Вас основні огляди і звіти рейтингу.
Шостий щорічний звіт «Кращі країни» - спільний дослідницький проект U.S. News & World Report, BAV Group (підрозділ глобальної компанії маркетингових комунікацій VMLY & R) і Уортонской школи Пенсильванського університету.
Рейтинг заснований на опитуванні 17000 бізнес-лідерів, звичайних громадян, з вищою освітою середнього класу і вище, а також тих, хто представляє свою країну на національному рівні. Він включає 25 підрейтингів.
Одна з найцікавіших підкатегорій в цьому списку – це «Індекс Походження», який вимірював силу бренду кожної країни. У ньому респондентів просили вибрати країни, кращі для покупки товарів.
Модель оцінювання, що лежить в основі цього звіту, змінилася в цьому році, який розпочався з пандемії. Культурні, економічні, політичні та технологічні чинники залишаються важливими, тому в рейтингу з’явилися дві нові категорії: Соціальна мета та Гнучкість. У сукупності цей широкий спектр категорій визначає, яке місце кожна з 78 досліджуваних займає місце на світовій арені.
«На те, як країну сприймає світ, впливає багато важливих чинників – від міжнародних відносин до міжнародного бізнесу і туризму. Ці уявлення змінюються разом зі світом », – сказав Кім Кастро, редактор і головний контент-менеджер US News.
«Аналіз кращих країн 2021 року об’єднує дані і оцінку опитаних і дає можливість порівняти, наскільки масштабно можна порівняти глобальні проблеми у різних країн».
Ключові теми зі звіту «Кращі країни 2021»:
- Вперше Канада стала країною №1 у світі. Японія і Німеччина займають друге і третє місця відповідно, а Швейцарія, перша в торішньому рейтингу, опустилася на 4 місце. Австралія залишається на 5 місці. Нижче – Сполучені Штати, які піднялися на одну позицію – 6 місце в світі.
- Соціальна справедливість – це глобальна мета. Її прихильниками вважають себе вісімдесят відсотків громадян світу. «Соціальна справедливість» – термін, який позначає руху проти расової та гендерної нерівності. Також, 76% вважають, що країна сильніше, коли вона расово і етнічно різноманітна.
- Канада і країни Північної Європи – найпалкіші стронники соціальної справедливості, в той час як США знаходяться на 18-му місці. А по конкретному критерію расової рівності США вдалося зайняти лише 69-е місце, випередивши Китай та Ірак.
- Жінок вважають ефективними лідерами. Вісімдесят три відсотки опитаних по всьому світу вважають, що криза лідерства сьогодні існує на світовому рівні. Більшість респондентів позитивно ставляться до жінок-лідерів, а 68% згодні з тим, що країни, очолювані жінками, мають більш ефективний управлінський апарат.
- Визначена гнучкість країни – найбільш важливий фактор її сили в 2021 році. В усіх досліджуваних країнах гнучкість пояснює найбільші коливання ВВП на душу населення, що підкреслює, наскільки важливою є здатність до адаптації, передовий уряд, що швидко реагує на обставини. Підкатегорія Agility- найважливіша серед 10 підкатегорій. США є лідером у світі за визначеною гнучкістю. Однак, вони не увійшли в десятку кращих за критерієм адаптованості і займають 13-е місце за цією ознакою.
- Вплив теорій змови. Більшість респондентів (75%) згодні з тим, що теорії змови становлять загрозу для суспільства. «Уряди придумали пандемію COVID-19, щоб контролювати своїх громадян», – так вважають 39% респондентів.
Крім загального рейтингу, в звіт також входять:
- 25 підкатегорій і списки “Краще для”
- Третій щорічний Індекс Походження, в якому респондентів просили вибрати країни, в кращі для покупки товарів. Так вимірювався показник сили бренду кожної країни.
- Статті, присвячені гендерній нерівності, ретельнішого вивчення впровадження вакцини в Канаді і нерішучості щодо лікування корінних громад країни, а також ступеня економічного відновлення миру і впливу на ставлення до США нападу на Капітолій 6 січня.
- Статті, присвячені гендерній нерівності, ретельнішому вивченню впровадження вакцини в Канаді і затримки в лікуванні корінних громад країни, а також ступеню економічного відновлення світу та впливу на ставлення до США після нападу на Капітолій 6 січня.
- Проект «Кращі країни» включає докладні статті новин, інтерактивне дослідження даних, фотографії та коментарі світових експертів уряду, бізнесу та представників академічних кіл. Це частина ініціативи U.S. News ‘Government Rankings’, яка вимірює ефективність роботи уряду на міжнародному, державному та місцевому рівнях і представляє проєкти “Кращі штати” і “Найбільш здорові співтовариства”.
Підкатегорія "Найвпливовіші" (Most Powerful)
Найвпливовіші країни світу також постійно домінують в заголовках новин, викликають заклопотаність у політиків і формують глобальні економічні моделі. Їх зовнішня політика і військові бюджети строго відслідковуються. Вони роблять те, що обіцяють (так, принаймні, вважають деякі в міжнародному співтоваристві).
Підкатегорія «Світовий вплив» заснований на середньому значенні балів по п’яти характеристикам країни, які пов’язані з її світовою могутністю: лідер, економічно впливовий, політично впливовий, сильні міжнародні союзи і сильна армія. Оцінка в підкатегорії Світовий вплив (Power) займала 6,09% ваги в загальному рейтингу кращих країн.
Хоча в цьому році в 10 країнах, з рейтингу найбільш впливових, мало що змінилося, зрушили тільки позиції. Сполучені Штати знову сприймаються як наймогутніша країна з найбільшою в світі економікою і найбільшим військовим бюджетом, що витратила більше 732 мільярдів доларів на військову техніку і персонал в 2019 році. Країна є лідером в так званій війні з терором і на сьогоднішній день є найбільшим донором НАТО і зміцнює союзи, надаючи мільярди доларів на військову допомогу країнам у всьому світі. США витратили понад 33 мільярдів доларів на економічну допомогу і близько 13 мільярдів доларів на військову допомогу в 2019 році, згідно даним за останній рік.
Країни, які отримали низьку оцінку – це невеликі держави з середньою і малою економікою. Найменш впливова за оцінками – це Естонія, за нею йде Словенія. Країни Балтії – Латвія і Литва, а також Болгарія з Південно-Східної Європи – замикають п’ятірку найменш впливових країн.
Підкатегорія "Найгнучкіші" (Most Agile)
Цього року дослідження «Кращі країни-2021» вводить нову підкатегорію – Agility. Підкатегорію введено для оцінки країн після поворотного року в історії, коли пандемія COVID-19 викликала кризу суспільної охорони здоров’я і різкі економічні спади в усьому світі. У минулому році рух #BlackLivesMatter в Сполучених Штатах набув нового імпульсу, який загострив питання соціальної справедливості в усьому світі, а також підштовхнув до реформ, спрямованих на усунення расової нерівності сферах праці і охорони здоров’я, а також політики поліції.
Ці проблеми йдуть в ряд з наслідками глобальних кліматичних явищ, політичних міжусобиць та енергетичної кризи, які розглядаються як тривалі ризики для країн.
Підкатегорія "Соціальна мета" (Social Purpose)
Жители отдельных стран часто объединяются в поддержку отдельных вопросов, которые волнуют их больше других: права человека, окружающая среда и свобода вероисповедания, и это лишь некоторые из них. Это, в свою очередь, создает чувство культурной сплоченности внутри страны и помогает людям с идентификацией себя как части чего-то большего. Впервые в своем рейтинге лучших стран на 2021 год агентство U.S. News оценило восприятие поддержки странами-участницами этих движений и объединило их в подрейтинг Социальные цели.
Этот новый подрейтинг заменяет предыдущий подрейтинг Гражданство. Но чтобы отразить мир, измененный исторической пандемией здоровья, резким экономическим спадом и призывами к большему расовому равенству и социальной справедливости, Социальная цель включает дополнительные атрибуты.
Топ-5 країн для жінок (For Women)
Країни Північної Європи часто входять в число найкращих для життя країн на Землі, їх хвалять за набір безкоштовних державних послуг і соціальну інтеграцію. Дослідження показали, що ці країни мають високі показники догляду за людьми похилого віку: датські жінки старше 65 років вважають себе найщасливішими в європейському блоці. Як результат, скандинавські країни зайняли перше місце в списку кращих країн для жінок на 2021 рік.
«Найкращі країни для жінок» – це рейтинг, заснований на оцінках та опитуванні майже 8048 жінок, які брали участь в опитуванні для рейтингу «Кращі країни 2021 року». Рейтинг складений на основі п’яти однаково зважених характеристик країни: турбота про права людини, гендерна рівність, рівність доходів, прогрес і безпека.
Найдалекоглядніші уряди (Most Forward-Looking)
Йти в ногу зі змінами – це більше, ніж постулат бізнес-школи. Фактично, цей навик допомагає забезпечити безпеку громадян у повсякденному житті. Те, які уряди найкраще прогнозують майбутнє і створюють умови, що дозволяють громадянам швидко адаптуватися до змін, – стало особливо важливим, оскільки пандемія COVID-19 викликала глобальну кризу в галузі охорони здоров’я та підірвала економіки майже всіх країн світу.
Азіатські країни домінують у списку і вважаються найбільш перспективними і готовими до майбутнього. Рейтинг заснований на результатах опитувань в усьому світі, в основі яких – суб’єктивне сприйняття респондентів. Воно ранжується на основі найвищих балів серед більш ніж 4919 громадян, які приймають ділові рішення, по п’яти однаково зваженим характеристикам уряду: бюрократичний, динамічний, підприємницький, інноваційний і технологічний досвід.
Топ 5 країн за расовою рівністю
Смерті Бреони Тейлор, Джорджа Флойда і Джейкоба Блейка (чорношкірих американців) від рук білих поліцейських,- викликали протести в усьому світі й закликали до расової та соціальної рівності. Ці протести перетворилися на тривалі дискусії про перегляд політики охорони правопорядку, нерівності в сферах праці та охорони здоров’я.
Відображаючи, наскільки змінилися цінності націй за останній рік, звіт «Кращі країни 2021 року» вводить новий рейтинг: країни, які, за оцінками, мають найбільш позитивні погляди на расову рівність. Рейтинг був розроблений з використанням оцінки расової рівності, отриманої країною, і прив’язки його до більш ніж 17 000 респондентів опитування, які помірно або рішуче погодилися з таким твердженням: «Країна сильніше, коли вона більш різноманітна расово та етнічно».
З 78 країн, які увійшли до рейтингу, Сполучені Штати – батьківщина руху Black Lives Matter- виявилися на нижчих позиціях рейтингу в числі 10 останніх країн. Це навіть нижче Китаю – країни, яку міжнародне співтовариство засудило і наклало санкції за поводження з мусульманами Уйгурського населення.
Почему рейтинг имеет маркетинговую ценность и кто его создатели?
- Про ресурс U.S. News & World Report:
U.S. News & World Report – це світовий лідер в рейтингах якості, які дозволяють людям приймати більш обґрунтовані рішення з важливих питань. USNews.com – це цифрова інформаційна компанія, експерт в галузі освіти, здоров’я, капіталу, подорожей, автомобілів і новин. Вона надає консультації, рейтинги і аналіз для людей, які приймають складні рішення на всіх етапах життя. Щомісяця понад 40 мільйонів користувачів відвідують USNews.com для пошуку інформації та отримання рекомендацій. Компанія U.S.News була заснована в 1933 році, її штаб-квартира знаходиться у Вашингтоні, округ Колумбія.
- Про компанію BAV Group:
BAV Group – це глобальна консалтингова компанія, що спеціалізується на розумінні поведінки споживача і стратегіях маркетингу бренду. Використовуючи BrandAsset® Valuator, запатентований інструмент управління брендом і всесвітню базу даних про оцінку брендів споживачами, BAV надає стратегічні і творчі рішення, які сприятимуть досягненню бізнес-результатів. За 28 років BAV зібрала дані і оцінки споживачів про більш ніж 60 000 брендів в 50 країнах світу, оцінивши 75 важливих аспектів іміджу бренду і капіталу.
- Про школу Wharton:
Школа Wharton при Пенсільванському університеті, заснована в 1881 році як перша університетська бізнес-школа. Вона визнана в усьому світі за інтелектуальне лідерство і постійні інновації в усіх основних дисциплінах бізнес-освіти. Wharton має один з найкращих факультетів бізнес-шкіл. Тут навчаються 5 000 студентів бакалаврату, MBA, Executive MBA та докторантури; більше 9000 учасників програм навчання керівників щорічно і потужна мережа з 94000 випускників.
5 практичних способів застосувати статистику US News and World Report для масштабування бізнесу і локалізації:
- Можна визначити успішні економіки, які принесуть онлайн бізнесу очікуваний прибуток.
- Дізнатися, що цікавить потенційну цільову аудиторію в країні. Це допоможе зробити контент, що спонукати користувача до взаємодії і надати йому релевантні офери
- Підкатегорії допоможуть зорієнтуватися в країнах, де найвдаліше можна просувати Ваш продукт. Наприклад, категорія “Кращі країни для жінок” підкаже Вам, куди краще рухатися, якщо Ваша цільова аудиторія – жінки.
- Той факт, що Китай в підкатегорії “Расова рівність” займає одну з нижніх позицій, підкаже, наскільки сильна тут національна складова. З огляду на це, не кожен продукт може бути успішний на такому ринку.
- Категорія “Сила бренду” зорієнтує Вас, наскільки сильними, згідно оцінкам Вашої потенційної аудиторії, є конкуренти.
Знаете ту историю, с брендом Coca-Cola, когда они в 2013 году запустили в Израиле кампанию “Share the Coke”?
Они нанесли на бутылки популярные имена, чтобы персонализировать каждый напиток. Акция успешно прошла в других странах, но с Израилем получилась заминка.
Маркетологи не учли, что Израиль – это многонациональная страна, а также израильтяне имеют непростые отношения с арабами. Кампанию сразу же обвинили в дискриминации, потому что на напитках не было ни одного арабского имени. Похожие претензии были также и от русских эмигрантов и эфиопских меньшинств.
Производители Coca-Cola поняли свою ошибку и поставили в некоторых магазинах специальные принтеры, на которых можно было напечатать свои имена.
Для того, чтобы избегать таких проколов с локализацией бренда, сбор данных нужно доверять профессионалам и доверять исследованиям проверенных источников.
А если Вы уже выбрали страну, на которую хотите масштабировать свой бизнес- мы поможем Вам с переводом. Мы знаем, что от текстов, которым верят, напрямую зависит успех вашего бизнеса.
Цены на наши услуги Вы можете посмотреть по ссылке.